BE MY LOVER

 weheartit
 
Godkväll! Sitter här i en nybäddad säng och håller på att somna. Har precis duschat och fixat mitt rum, flyttat runt lite som jag alltid gör efter ett tag haha. W kom förbi en liten stund och sa hej bara, vi båda var helt slut så var ingen idé att göra något speciellt. Kom hem från ullared runt 17 tiden, vilket var mycket tidigare än vad jag innan hade beräknat! Vi kom igenom affären på två timmar, är faktiskt väldigt imponerad.
 
Hade en jättemysig kväll igår med Julia, vi kollade mello och tog det bara lugnt helt enkelt. Kom i säng runt ett, och klockan ringde 04.15.. Vi gick upp direkt och fixade våra mackor vi skulle ha med oss, o'boy och lite annat. Runt halv 6 åkte vi in mot stan för att hämta upp Alice och sedan åkte vi till Julias stall, där vi mötte upp resten av gänget som skulle med. Är väldigt nöjd med det jag fick med mig hem och ångrar faktiskt inget som jag brukar göra efteråt, så det känns bra. Är helt slut så orkar inte föra över bilderna från kameran till datorn, därför lägger jag ut bilder på vad jag köpt i morgon istället. 
 
Hade hoppats på sovmorgon i morgon eftersom vi är lediga, men självklart har mamma styrt upp att hon och jag ska ta oss en tripp till Kalmar och shoppa.. Vad det nu ska vara bra för då jag gjorde av med rätt mycket pengar idag? Iallafall, hon ville ha sällskap så får väl följa med henne som en liten svans. Får se när vi kommer hem och vad som händer då, blir nog bara att vila så jag pallar skola på tisdag. 
Loading...
 
     
     
     


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: