BODY PARTY

Detta var det enda jag köpte till endast mig, förutom tränset då som är till Brik haha. Men resten av det jag handlade var faktiskt till mamma, Tuva och våra hästar. Sjukt ellerhur? Planerade att spendera pengarna på mig, men slutade med fyra saker till mig. Men är iallafall nöjd med det jag köpte, så ska inte klaga! 
 
 
Nu sitter jag i sängen och ska snart sätta på en film innan jag sover, möblerade om mitt rum igår ju och trivs kanonbra såhär. Blev mycket mysigare vid sängen än förut, när sängen stod mitt i rummet. Skola i morgon, vi skulle tydligen iväg på studiebesök så blir faktiskt en lugn vecka då vi ska till kalmar på onsdag också. Skönt de! Slutar runt 14 tiden så åker förmodligen upp till stallet direkt, sen får vi se. Hoppas ni har haft en fin dag, kram. 
Loading...
 
     
     
     


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: