DON'T YOU REMEMBER

foto: jag
 
 
Godkväll! Har precis duschat och ska snart sätta mig och plugga lite, prov i historia imorgon. Idag har jag varit hur seg som helst, knappt pratat med någon i skolan och varit helt off. Vet inte riktigt vad det är som händer med mig men ja, orkade inte något alls typ. Slutade halv 3 och gick bort till flanaden där pappa var och fikade med några kompisar, han cyklade hem med mig på pakethållaren. Somnade direkt när jag kom hem, vaknade runt 17 och åkte upp till stallet. Var ute och red med Tuva, hon på Samba och jag på Brik. Vi tog en tur runt samhället, mamma och pappa följde med och gick. Faktiskt jättemysigt att hela familjen gör något tillsammans, saknat de. 
 
 
Denna vecka har gått otroligt fort, vilket är skönt. I morgon händer nog inte något speciellt, får se helt enkelt. Blir nog en lugn helg överlag, hemma själv på lördag och känner att de kan va rätt skönt att va själv. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Loading...
 
     
     
     


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: