PARTY

 bild tagen 2011, saknar mitt hår.
 
Igår var det 18 årsfest för Oscar, Isabell, Linda och Mollie! Självklart fanns Emmy, Zanna och jag där. Emmy och jag gick dit runt halv 10, då hade festen redan hållt igång sen 8. Det var väldigt mycket folk och det ramlade in nytt folk hela tiden, många man aldrig sett innan och några man minns sen mindre. Hade hur kul som helst, mycket skratt, dans och kyssar. Även att man knappt visste vilka hälften var, så dansade verkligen alla med alla. Vi drog där ifrån runt midnatt då alla som var 18+ ändå gick mot stan för att dra till krogen, hade sällskap med några goa stockholmare till stan där jag tog cykeln för att sedan cykla hem. Lyckligtvis ramla jag omkull med cykeln och skrapade upp fingrarna, haha blöder än! 
 
Har varit helt seg i kroppen hela dagen idag, men kände ändå att jag behövde träffa någon och försöka tänka på annat så åkte till oscars och kollade innebandy med Lina och Emelie. Var längesen jag träffade Lina så hade rätt mycket att berätta om, och har saknat henne sååå mycket. Åkte upp till stallet när matchen var slut och fodrade hästarna. Ikväll tar jag det lugnt och vilar mig, ont i hela kroppen och är hur trött som helst faktiskt. Vi hörs mer i morgon, ha en trevlig lördag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Loading...
 
     
     
     
Loading...
 
     
     
     


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: